Fiszki - "Chłopi" t. 1 W.S. Reymont

10.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zostaw telefon
Więcej o produkcie
Parametr dodatkowy:
tlaga

Fiszki  - "Chłopi" t.1 Włdysław Stanisław Reymont

Zestaw zawiera 24 dwustronne fiszki - rewers to pytanie dotyczące lektury, awers z kolei zawiera odpowiedź.

Fiszki można wykorzystać w następujący sposób:

  1. Quiz: Podziel uczniów na pary/grupy i poproś, aby wspólnie odpowiadali na pytania z fiszek. To może być interaktywny quiz, w którym zespół zdobywa punkty za poprawne odpowiedzi. Zachęca to do współpracy i komunikacji.

  2. Gra planszowa: Stwórz planszę do gry, na której uczniowie przemieszczają się za pomocą odpowiedzi na pytania z fiszek. Każde pole może reprezentować inną lekturę. Gracze muszą odpowiedzieć na pytanie, aby przesunąć się do przodu. Gra może zawierać bonusy, kary itp.

  3. Prezentacje grupowe: Podziel klasę na grupy i przydziel każdej grupie jedną z lektur. Poproś, aby przygotowali krótką prezentację na temat swojej lektury, korzystając z fiszek do zgłębienia szczegółów i ważnych wątków.

  4. Debata na temat motywów i idei: Uczniowie mogą użyć fiszek, aby przygotować argumenty do debaty na temat charakterystycznych motywów i idei romantyzmu w wybranych lekturach. To doskonały sposób na rozwijanie umiejętności argumentacji i analizy.

  5. Analiza porównawcza: Poproś uczniów, aby porównali i skontrastowali różne lektury z zestawu fiszek. Mogą skupić się na charakterystycznych cechach romantyzmu, stylu literackim czy podejściu do tematów.

  6. Podsumowanie lekcji: Na zakończenie lekcji poproś uczniów, aby wybrali jedną fiszkę, przeczytali pytanie i udzielili krótkiej odpowiedzi na temat, czego nowego dowiedzieli się o romantyzmie i wybranych lekturach.

  7. Powtórki maturalne: Zaproponuj uczniom i uczennicom przygotowanie się do matury z fiszkami.

Materiał PDF do samodzielnego wydruku.

Parametry:
Parametr dodatkowy:
tlaga
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: